?

Njima je 12 godina i imale su više “veza” nego što sam ja imala. Više puta im je srce bilo slomljeno, prevarene su bile, razočarane. Ja sjedim i kontam kako svoje veze mogu nabrojat na prste jedne ruke.
Kad je postalo “in” sa 12 godina imati momka umjesto se igrati u blatu, igrati se sa loptom, općenito se igrati i uživati u djetinjstvu?

dellilah
Ne bojim se drugih boja, sjena, gužve ili pak samoće. I kako je divno kada površinu koja me iščekuje ispunim svojom pobjedničkom vatrom!- Orhan Pamuk

21 komentar

  1. joj, ja nešto ne mogu da se složim da su roditelji krivi. pa masu primjera imam đe roditelji ne daju, savjetuju da ne valja ovo ili ono, ali dijete boli uvo da sluša, radi po svom.
    lako je jadnog roditelja okrivit’ za sve 😀

  2. Ima logike i ti to sto govoris, ali ne moze ono tek tako lahko da skonta da se napije, izgubi nevinost sa 12.. Moralo je negdje vidjeti, cuti, procitati. Danas je onternet djeci dostupan bez nadgledanja sta oni ustvari pretrazuju na tom internetu 😀

  3. Sa 12 godina imala sex,promjenila je bunch of guys,omiljena poza 69,svaka subota drinking party, a ja bila virgin u njenim godinama, trcala kuci cim prvi aksam.. danas je sve to normalno, nista nemoj da te cudi, isnt it scary to ignore the future?

  4. Nije do djece, do roditelja je.

    Dijete ne zna postaviti granicu, ono ne zna napraviti razliku između dobra i zla ako ga onaj koji ga je napravio tome ne nauči. To što je današnjim majkama prioritet da opucaju selfi, postave na FB i čekaju komentare na koje će spremno odgovarati je ponajveći razlog ovakvo ponašanja kod djece.

    Dijete treba model, uzorak na koji će se ugledati, i zaista, ima ga u svojoj majci.

Komentariši