..

Došla je iznenada i rekla da mora nekom ispričati o njemu jer je izgubljena.
– “Sve je počelo početkom marta kada sam prekinula, znaš već sa kime. Bila sam snuždena, proklinjala sam muški rod. Onda mi je rodica rekla za mrežu badoo. Prijavila sam se više iz dosade. Nisam imala u planu da upoznajem bilo koga pogotovo kada su se počeli javljati svakakvi. Stari, premladi, zauzeti, stranci.. Ubrzo mi je ta mreža dosadila i razmišljala sam da izbrišem svoj profil. Razmišljanja mi je prekinula još jedna poruka na badoo. Kontala sam da li da je otvorim ili samo preskočim. Odlučila sam se da odgovorim. Bio je jako otvoren od samog početka što mi je bilo čudno jer sam navikla da momci u većini slučajeva pišu koju riječ u odgovoru i da očekuju da ja budem ta koja vodi razgovor. Ali sa njim smo oboje vodili razgovor. Pisali smo o svemu, zezali se, razumio je moj sarkazam, puno nam se stvari uklopilo da su nam slične. Nekada sam znala pomisliti ‘pa on je muška verzija mene’. Ubrzo smo razmijenili fb i nastavili tamo dopisivanje. Studirao je u Sarajevu ali je bio crnogorac. Bio je na završnoj godini. Nastavili smo se svakodnevno dopisivati. Planirali smo šta smo mogli raditi kada se vidimo.

Pravili smo planove a nisam se uopće nadala da ću ići ja tamo a niti pogotovo da bi on došao u Tuzlu.
Krajem aprila sam ja otišla na 5 dana kod tetke. Našli smo se na glavnoj autobuskoj stanici. Nije uopće ličio na osobu sa slika. Šetali smo. Vrijeme je bilo jako lijepo. Pričali smo o svemu. Kako sam uživala slušati taj crnogorski akcenat. Pred završetak večeri otišli smo u Velešiće i sjeli na klupu male autobuske stanice i promatrali Sarajevo. Izvadio je ključeve i skinuo privjesak male bilijarske loptice sa brojem 14. Sjetio je se kada sam rekla na jednoj njegovoj slici da mi se loptica sviđa zbog broja.

dellilah
Ne bojim se drugih boja, sjena, gužve ili pak samoće. I kako je divno kada površinu koja me iščekuje ispunim svojom pobjedničkom vatrom!- Orhan Pamuk

Komentariši